top of page
Search
Writer's pictureשי פפר 1

האם טיפול הומאופתי הוא גם טיפול פסיכולוגי?

Updated: Nov 8, 2021

נשאלתי לא פעם אם טיפול הומאופתי זה כמו טיפול פסיכולוגי.

יושבים ומדברים?

פותרים את הדברים באמצעות שיחה?


הדומה הוא שיושבים ומדברים, השיתוף, מעבר לזה יש הבדל עצום, אפרט אותו:

ראשית - הומאופת הוא לא פסיכולוג במקצועו, לא אני לפחות :)

אני כהומאופת מסתכל בצורה שונה על הנושאים שאת.ה מעלה.

מה שאני מחפש אצלך זה דפוסים מיוחדים בצורת החשיבה, בדברים שאת.ה אוהב.ת לעשות, מה הם ההרגלים שלך, היחסים החברתיים והמשפחתיים וגם אירועים שחווית בחייך.

מעבר לזה כמובן שאנחנו משוחחים על הבעיה המרכזית שבגללה הגעת אליי לטיפול ולאט לאט מקלפים את השכבות ומגיעים לשורש.

כל דבר שעולה בשיחה הוא טוב, לשתף אותי זה טוב וכל פרט הוא מעניין...


עוד פרט שונה ומשמעותי הוא השימוש ב"רמדיז", תרופות הומאופתיות, עליהן תוכלו לקרוא בהרחבה באתר.


המטרה היא "להבין את הסיפור" וזה דבר שאני מנסה שכל אחד יצא איתו ממני, כי זו חצי הדרך להבראה...


3 views0 comments

Comments


bottom of page